Retourneren

 

 

 

Retourneren

 

Herroepingsrecht

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen.

RETOURNEREN

Retourneren van schoenen en panty’s is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling, mits het artikel ongedragen, compleet en onbeschadigd is. De schoenen dienen in originele verpakking te worden opgestuurd. Vanwege hygiënisch oogpunt worden panty's, met verwijderde verpakking of verbroken verzegelingen van de verpakking niet retour genomen.

  • Vanwege technische redenen is het niet mogelijk om schoenen om te ruilen. Je dient een nieuwe order te plaatsen.
  • Als een schoen zichtbaar is gebruikt, bijvoorbeeld zolen waarop gelopen is, of anderszins, of de retourzending is onvolledig of onnodig beschadigd (bijvoorbeeld de schoenendoos is beplakt of beschadigd), dan behoudt The Happy Shoe Company zich het recht een redelijke schadevergoeding als gevolg van een waardevermindering in rekening te brengen.
  • Je kunt inloggen in je Happy Shoe Company account.
    Klik op "Mijn bestellingen".
    Selecteer het ordernummer van de artikelen die je wilt retourneren en klik rechts op "Bekijken".
    Klik vervolgens op "Artikelen retourneren".
  • Heb je geen Happy Shoe Company account? Stuur een e-mail naar [email protected] of een berichtje via de WhatsApp (+31 10 2211317). Hierdoor weten wij dat je retourzending eraan komt. Vermeld in je e-mail het ordernummer, het artikelnummer, de kleur, de maat en de reden van retour.
  • Je kunt het artikel met de pakbon retourneren naar: 
    The Happy Shoe Company 
    Kranebittenbaan 5
    3045 AW Rotterdam
  • Let op: de kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant.
  • Het pakket dient voldoende te zijn gefrankeerd. Wij verzoeken je vriendelijk het pakket bij voorkeur af te geven aan een service point van PostNL.
  • Bij de retourzending ligt het risico van eventueel tijdens het transport ontstane schade of het verdwijnen van de retourzending bij de klant. Aangeraden wordt daarom het verzendbewijs altijd goed te bewaren om te kunnen aantonen dat de artikelen zijn geretourneerd in geval een retourzending mocht verdwijnen.
  • Na ontvangst van je retourzending sturen wij je een bevestiging per e-mail. Let op: onze e-mails kunnen soms ook in je spambox terechtkomen.
  • Wij zullen het verschuldigde factuurbedrag uiterlijk binnen 10 dagen na ontvangst van je retourzending terugstorten op je rekening, mits het product in goede orde retour ontvangen is.
     

Heb je een vraag? Kijk  www.thehappyshoecompany.nl/service/shipping-returns/ of neem contact op via telefoon of WhatsApp op nummer +31 (0)10 221 1317 of [email protected].

 

Modelformulier voor herroeping