ALGEMENE VOORWAARDEN

De volgende algemene voorwaarden zijn van toepassing op de verkoop van alle artikelen die u terugvindt op de website van Happyheels.nl. De volgende voorwaarden gelden alleen wanneer u bestelt via de webshop van Happy Heels.
Happy Heels is gelieerd aan Asian Style. Asian Style is gevestigd aan de 1e Middellandstraat 76a, 3021 BE Rotterdam, tel. 010 – 2760896, info@happyheels.nl. KvK nummer: 50306898. BTW nummer: NL822670720B01 . Schoenen kunt u bij Happy Heels alleen online bestellen.

PRODUCTINFORMATIE
Alle prijzen zijn in euro`s, inclusief BTW . Wij besteden veel aandacht aan de juiste vermelding van onze prijzen en de informatie over het product. Toch is het mogelijk dat er kleine verschillen optreden. Happy Heels is hier niet aansprakelijk voor.

BESTELLEN
Na het plaatsen van een artikel in de winkelwagen wordt u gevraagd uw gegevens in te voeren en uw bestelling te bevestigen. Daarna ontvangt u een bevestiging e-mail met daarin de betalingsgegevens.

PRIVACY
Uw gegevens worden alleen gebruikt om uw bestelling te verwerken. Uw gegevens worden niet aan derden verstrekt.

BEVESTIGING
Als uw e-mailadres correct is ingevuld, ontvangt u binnen 24 uur een e-mail als bevestiging van uw order, met daarin aangegeven wat u besteld heeft. Indien u geen e-mail met orderbevestiging heeft ontvangen, dan is uw bestelling niet binnen gekomen of is uw e-mailadres niet correct doorgegeven. Wij verzoeken u dan contact met ons op te nemen.

BETALING
In Nederland kunt u uw betaling via Ideal doen. Betaling met Ideal is gratis.
Klanten uit Belgie, Luxemburg en Frankrijk kunnen het bedrag vooraf overmaken op rekeningnummer NL68 ABNA 0406 2091 46 onder vermelding van naam en ordernummer.

VERZENDING IN NEDERLAND
Verzending in Nederland met DHL FOR YOU is gratis. Kies bij het plaatsen van uw bestelling voor “ DHL FOR YOU”. Uw bestelling wordt doorgaans de volgende werkdag bezorgd, wanneer u voor 10.00 uur op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag uw bestelling plaats. U ontvangt van Happy Heels een TRACK & TRACE code waarmee u uw pakket kunt volgen. Wij hebben geen invloed op het tijdstip van bezorgen. Alle pakketten worden aangetekend verzonden.
Als u niet thuis bent op het moment van bezorging en het pakket kan ook niet bij uw buren worden afgegeven, dan laat DHL FOR YOU een kaart achter in uw brievenbus. Met de code op deze kaart kunt u op de DHL FOR YOU website aangeven wanneer zij weer bij u kunnen langskomen. U kunt er ook voor kiezen om uw pakket bij de buren af te laten leveren of bij een DHL Parcelshop. Maakt u geen keuze, dan wordt het pakket de volgende dag opnieuw aangeboden (tot maximaal 3 keer). Na de derdede poging wordt het pakket terug gestuurd naar Happy Heels. De verzendkosten om het pakket opnieuw te versturen brengen wij dan extra in rekening.

DHL PARCELSHOP
U kunt uw bestelling ook zelf afhalen bij een DHL Parcelshop waar en wanneer het u uitkomt. U vindt DHL Parcelshops op plaatsen waar u waarschijnlijk toch al regelmatig komt, zoals de videotheek, supermarkt en het tankstation bij u in de buurt. Vul bij het bestellen bij "afwijkend adres" de DHL Parcelshop in waar u uw bestelling wenst op te halen. Let op! Neem voor het ophalen van uw bestelling bij een DHL Parcelshop een geldig legitimatiebewijs mee. De naam op het legitimatiebewijs moet overeenkomen met de naam die op het pakket staat.


LATEN BEZORGEN OP EEN ANDER ADRES
Het is mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Dit kunt u aangeven tijdens het bestellen.

AFHALEN
Het is ook mogelijk om uw order af te halen. Dit kan bij Asian Style, 1e Middellandstraat 76a te Rotterdam. Openingstijden: dinsdag t/m zaterdag van 11.00 - 17.00 uur. Na ontvangst van uw betaling , sturen wij u een email met ophaalbevestiging. Wij zorgen ervoor dat uw bestelling dan klaar ligt.

VERZENDING NAAR HET BUITENLAND
Voor levering in Belgie, Luxemburg en Frankrijk worden extra verzendkosten in rekening gebracht. Het bestelde artikel wordt per post naar het afleveradres verzonden. Artikelen worden in Belgie, Luxemburg en Frankrijk binnen 7 werkdagen voor het eerst aangeboden, na ontvangst van de betaling.

HERROEPINGSRECHT
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking aan Happy Heels geretourneerd worden. De retourkosten zijn voor rekenig van de klant. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met Happy Heels opnemen via info@happyheels.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten op de rekening waarmee is betaald, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Het modelformulier herroepingsrecht kunt u hier downloaden: https://www.thuiswinkel.org/bedrijven/nieuws/2103/modeldocument-voor-informeren-over-herroepingsrecht

OMRUILEN
Het omruilen van onze producten is mogelijk. Dit kan binnen 14 dagen nadat u gebruik heeft gemaakt van uw herrroepingsrecht. U kunt contact opnemen met ons via info@happyheels.nl. De retourkosten zijn voor rekening van de klant. Gelieve uw naam, adres, ordernummer en het artikelnummer van het nieuwe artikel, dat u wenst te ontvangen, duidelijk te vermelden (op de meegeleverde pakbon) bij uw retourzending.

U kunt het artikel retourneren naar (dit is alleen een retouradres):
Happy Heels, The Comfort Shoe Company
1e Middellandstraat 76a
3021 BE Rotterdam.

Happy Heels neemt slechts 1 keer per ordernummer de verzendkosten voor het opnieuw opsturen van het artikel voor eigen rekening. Wanneer dezelfde order meer dan 1 keer wordt omgeruild dan zijn de verzendkosten voor het opsturen naar de klant voor rekening van de klant.

De artikelen dienen in de originele verpakkingen aan ons te worden geretourneerd. Als een artikel zichtbaar is gebruikt, bijvoorbeeld zolen waarop gelopen is, of anderszins, dan neemt Happy Heels het artikel niet terug. Indien de retourzending onvolledig of onnodig beschadigd is (bijvoorbeeld de schoenendoos of beschermpapier ontbreekt of beschadigd/beplakt is) dan zijn wij gerechtigd de waardevermindering aan u in rekening te brengen:
"Hij zal het door hem ontvangen product derhalve in de staat waarin hij het heeft ontvangen moeten retourneren aan de verkoper. Is dit niet mogelijk,dan is de consument gehouden tot schadevergoeding voor zover de tekortkoming aan hem kan worden toegerekend (artikelen 6:74 e.v. jo.6:273 e.v. BW) ".

Het pakket dient voldoende te zijn gefrankeerd. Indien uw retourzending onderweg naar Happy Heels vermist of beschadigd raakt, bent u hier verantwoordelijk voor. Na ontvangst van het artikel (en eventuele bijbetaling) sturen wij u het nieuwe artikel toe. Als er nog een bedrag bijbetaald moet worden, zult u hiervan een e-mail ontvangen waarmee u de betaling kunt voldoen. Als u nog een bedrag van ons terugkrijgt, dan zullen wij het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten op de rekening waarmee is betaald, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Wij vragen u vriendelijk direct de bestelling te controleren of de producten overeen komen met de bestelling. U dient wel rekening te houden met eventuele kleur en/of maat verschillen.

RETOURNEREN
Het retourneren van onze producten is mogelijk. Dit kan binnen 14 dagen nadat u gebruik heeft gemaakt van uw herrroepingsrecht. De kosten van terugzending zijn voor uw eigen rekening. Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour, via info@happyheels.nl, terugstorten op uw rekening, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Producten dienen in originele verpakking en onbeschadigd met de pakbon te worden geretourneerd. Gelieve uw naam, adres, ordernummer en rekeningnummer duidelijk te vermelden (op de meegeleverde pakbon) bij uw retourzending.

U kunt het artikel retourneren naar(dit is alleen een retouradres) :
Happy Heels, The Comfort Shoe Company
1e Middellandstraat 76a
3021 BE Rotterdam.

Als een artikel zichtbaar is gebruikt, bijvoorbeeld zolen waarop gelopen is, of anderszins, dan neemt Happy Heels het artikel niet terug. Indien de retourzending onvolledig of onnodig beschadigd is (bijvoorbeeld de schoenendoos of beschermpapier ontbreekt of beschadigd/beplakt is) dan zijn wij gerechtigd de waardevermindering aan u in rekening te brengen:
"Hij zal het door hem ontvangen product derhalve in de staat waarin hij het heeft ontvangen moeten retourneren aan de verkoper. Is dit niet mogelijk,dan is de consument gehouden tot schadevergoeding voor zover de tekortkoming aan hem kan worden toegerekend (artikelen 6:74 e.v. jo.6:273 e.v. BW)".

Het pakket dient voldoende te zijn gefrankeerd. Indien uw retourzending onderweg naar Happy Heels vermist of beschadigd raakt, bent u hier verantwoordelijk voor.

Wij vragen u vriendelijk direct de bestelling te controleren of de producten overeen komen met de bestelling. U dient wel rekening te houden met eventuele kleur en/of maat verschillen.

GARANTIE
Bij vervanging van de schoenen vangt de garantieperiode van 3 maanden niet opnieuw aan.
De garantieperiode die bij de aanschaf van de eerste paar schoenen geldt, blijft gehandhaafd.



(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)
© 2009 - 2017 HappyHeels.nl damesschoenen online | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie