Contact/Belafspraak/Veelgestelde vragen

 

 

 

De uitstekende klantenservice van

The Happy Shoe Company

 

Vanwege de vakantie t/m 9 augustus is onze klantenservice telefonisch niet bereikbaar.
U kunt ons bereiken via de whastapp +31 10 2211317 of per e-mail.

Heeft u vragen over een bestelling of levering? Wilt u meer weten over de kwaliteit van onze schoenen? Bekijk hieronder de veelgestelde vragen en vind hierop het antwoord. Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of mail naar [email protected] U kunt ook contact met ons opnemen via +31 10 22 11 317. Wij helpen u graag. 

 

OPENINGSTIJDEN KLANTENSERVICE

Maandag t/m Vrijdag:
13:00 – 16:00 uur

 

 

1 Bestellen
1.1 Hoe plaats ik een order bij The Happy Shoe Company

Selecteer de juiste schoen, maat en kleur. Door op het rode button "in winkelwagen" te klikken, wordt het artikel in het winkelmandje toegevoegd
U krijgt een overzicht van uw bestelling. U kunt kiezen voor "verder winkelen"of "winkelwagen bijwerken" 
Als uw bestelling compleet is, kunt u doorgaan door op het "bestelling afronden" button te klikken
U kunt inloggen op uw Happy Shoe Company account of afrekenen als gast

1.2 Hoe wissel ik mijn kortingscode in?

Bij Stap 1, winkelmandje, in het bestelproces kunt u uw kortingscode invullen en klikken op "toepassen"

1.3 Zijn de prijzen op de site inclusief BTW?

Ja, de prijzen op onze site zijn inclusief BTW

1.4 Mijn maat is niet beschikbaar

Het is mogelijk dat sommige schoenen of schoenmaten uitverkocht zijn.
U kunt contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice kan kijken wanneer het product weer op voorraad is. Dit kan door een e-mail te sturen naar [email protected] of te bellen naar telefoonnummer 010-2760896. Graag het model, maat en kleur doorgeven.

1.5 Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Nadat de betaling heeft plaatsgevonden en de bestelling is afgerond, ontvangt u binnen enkele minuten een orderbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer dan uw "spambox".

1.6 Kan ik een bestelling plaatsen wanneer ik niet in Nederland woon?

The Happy Shoe Company levert in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en Luxemburg

1.7 Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt de bestelling annuleren indien de bestelling nog niet is verstuurd en u nog geen verzendbevestiging heeft ontvangen. U kunt telefonisch of per email contact met onze klantenservice opnemen. Graag uw ordernummer doorgeven.  

1.8 Kan ik schoenen op het kantoor van The Happy Shoe Company passen?

Ja, het is mogelijk om op afspraak schoenen bij ons op kantoor te passen.

Dit kan bij The Happy Shoe Company, Kranebittenbaan 5, 3045 AW te Rotterdam (Business Park Rotterdam The Hague Airport)

U kunt online een afspraak maken. Wij zorgen ervoor dat het model(len), maat en kleur voor u klaar liggen om te worden gepast. 

 

2 Bezorgen & Afhalen
2.1 Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

De verzending wordt op het opgegeven afleveradres bezorgd door PostNL. U ontvangt van The Happy Shoe Company een TRACK & TRACE code waarmee u uw pakket eenvoudig online kunt volgen. 

2.2 Kan ik mijn bestelling afhalen?

Het is mogelijk om uw order bij ons op kantoor af te halen, na het plaatsen van een online bestelling. Dit kan bij The Happy Shoe Company, Kranebittenbaan 5-1e verdieping 3045 AW te Rotterdam (Business Park Rotterdam The Hague Airport).  U kunt online een afspraak maken. Wij zorgen ervoor dat uw bestelling klaar ligt.

2.3 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Uw bestelling wordt doorgaans de volgende werkdag bezorgd, wanneer u voor 15.00 uur op maandag tot en met vrijdag uw bestelling plaatst. Op de zaterdag en zondag worden er geen pakketten verstuurd. U ontvangt van The Happy Shoe Company een TRACK & TRACE code waarmee u uw pakket online kunt volgen. Wij hebben geen invloed op het tijdstip van bezorgen. Het bestelde artikel wordt met PostNL naar het afleveradres verzonden. Artikelen worden in België, Luxemburg en Frankrijk binnen 2 a 3 werkdagen voor het eerst aangeboden, na ontvangst van de betaling. 

Bij het plaatsen van uw bestelling staat een levertijd vermeld, indien het artikel niet op voorraad is. 

2.4 Wat zijn de kosten voor verzending?

Verzending in Nederland met PostNL is gratis.

Voor levering in België of Duitsland worden verzendkosten van €4,95 in rekening gebracht. Voor levering in Frankrijk of Luxemburg zijn de verzendkosten €9,95. 

2.5 Ik heb een verkeerd adres opgegeven

Als de bestelling nog niet is verstuurd, kunnen wij het adres voor u wijzigen. Neem dus snel contact op met onze klantenservice per email of telefoon.

3 Betaalmogelijkheden
3.1 Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Vanuit Nederland kunt u uw bestelling betalen via iDEAL.
Vanuit België kunt u uw  bestelling betalen via Bancontact.
De online betalingen lopen via het beveiligde platform van betalingsprovider Sisow.

Vanuit Frankrijk, Luxemburg en Duitsland kan het te betalen bedrag vooraf per bank worden overgemaakt. Neem hiervoor eerst contact op via [email protected]

 

4 Ruilen & Retourneren
4.1 Kan ik mijn bestelling ruilen?

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling omruilen. 
U kunt inloggen in uw account. Klik op "mijn bestellingen". Selecteer het ordernummer van het artikel die u wilt retourneren. Klik op "artikelen retourneren". Vermeld bij "reactie" welke maat, kleur en model u wenst te ontvangen.

Hier vindt u  de voorwaarden om uw product te ruilen.

4.2 Hoe retourneer ik mijn bestelling?

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling retourneren. 
U kunt inloggen in uw account. Klik op "mijn bestellingen". Selecteer het ordernummer van het artikel die u wilt retourneren. Klik op "artikelen retourneren". 

Hier vindt u  de voorwaarden om uw product te retourneren.

4.3 Wat zijn de kosten voor het retourneren?

De (retour)kosten voor het terugsturen van een bestelling zijn voor rekening van de klant.

5 My Happy Shoe Company account
5.1 Hoe maak ik een account aan?

U kunt een Happy Shoe Company account aanmaken door rechts bovenin het scherm op registreren te klikken. Tevens kunt u een account aanmaken wanneer u voor het eerst een bestelling plaatst. Dit vindt plaats in de eerste stap van het bestelproces. 

5.2 Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Klik bij het inloggen op de 'wachtwoord vergeten' link. Voer vervolgens uw e-mailadres in. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met hierin de mogelijkheid om een nieuw wachtwoord aan te maken. Lukt dit niet, stuurt u dan een email naar onze klantenservice.